WELKOM
by Schoon -Ridderker

Schoon-Ridderkerk werkt wijs en heeft de beste prijs

IMPRESSIE

AANBOD

ASSORTIMENT

VACATURES

PRIJZEN

Prijzen

Door ons vernieuwende en brede aanbod in het schoonmaakwerk zijn we in staat enorme toegevoegde waarde te creëren in de schoonmaakwereld. Dit met een maximale flexibiliteit tegen de laagst mogelijke kosten. Maximale flexibiliteit of maatwerk,  houdt in dat u zelf bepaalt welke diensten het beste bij uw organisatie passen. U bepaald hoe deze zou moeten worden geïmplementeerd en in welk tempo u dat wilt laten plaatsvinden. Uiteraard zijn wij de professionals die u daarbij helpen.

Met de kwalitatief hoogstaande schoonmaakprodukten die Schoon-Ridderkerk gebruikt bent u verzekerd van stralend resultaat. Deze producten zijn niet duurder voor uw portemonnee, maar  wel veel duurzamer voor ons milieu en uw imago!

Opbellen